Oli ikka tõeline reis! Vaatasin kõik antud keskkonnad läbi. Võtsin sedapuhku asja üsna tõsiselt, sest mulle tundus algus päris lootusetu olevat. Miks? LeMill oli minu jaoks keeruline. Wikibooks, Wikiversity, WikiEducator
olid ka mulle täiesti vastuvõetamatud, sest oma töös algklassidega neid kasutusele võtta ei saa. Asusin uuesti LeMilli kallal "juurima". Samm-sammult, mis ma endale avastasin, panin ka kirja. Et ikka ära ei ununeks ja edasi oskaksin toimetada. Nii hakkas kõrvalt tekkima mu enda LeMilli juhend, mis küll veel pooleli, kuid pidevalt toimetan. Abimaterjal mõistekaardil. Lünkteksti koostamisel olin puru jännis. Skypisime Tiiaga, arutasime, kuidas saab LeMillis loogelisi sulge tekitada. Ja ma siis ikka ei saanud. Küsisin Hansult. Aitäh, harjutuse sain valmis. Ja väga hakkas meeldima.
Mis teile meeldis ja mis mitte?
Meeldis uute keskkondadega tutvuda.
Kas leidsite oma ainesse sobivaid õppematerjale või tuttavaid kasutajaid?
Tuttavaid on palju ja kõik nad on tublid tegijad ka. Näiteks: Tiia , et ta ikka jõuab!! Tiiu Leibur jne.
Kas tulete sinna keskkonda veel tagasi või aitas ühest korrast?
Kindlasti tulen valitud LeMilli.
Lisage oma reisikokkuvõttele ka kindlasti link sellele õppematerjalile, mis te tegite või täiendasite
Harjutasin ja koostasin ... (kuigi on need kogumikus kõik koos, enese jaoks on need mul valdkondade kaupa)
... .kogumiku "oekursus"
... Meetodid
... Vahendid
... Veebilehekülg
....Materjalid
Paar küsimust:
- Kuidas mõista Pilot´i sisu? Millest pean lähtuma seal uurimuse küsimuste andmisel? Selle metoodiline kasutusvõimalus on mulle ebaselge.
- Mul on LeMilli portfoolios vaid kolm tööd, kuidas saan sinna lisada. Kust ja kuidas üldse tekkis portfoolio?
- Vistutamises oli probleem; üks vistutamine õnnestus ja teine jäi pildi failina kasutuks, on pusle, mis ajaveebis täiesti toimib.
Aga nüüd edasi! Edu ja jaksu kõigile - Hansule ja kursusekaaslastele! Nautigem kevadet!
2 kommentaari:
Vastan lühidalt küsimustele:
1) PILOT animatsioonid on mõeldud sellise pedagoogilise meetodi nagu uuriv õppimine (ingl k. progressive inquiry) toetamiseks. Lühidalt öeldes tähendab see kindla struktuuriga arutelu, kus õpetaja püstitab probleemi ja esialgsed uurimisküsimused. Seejärel pakuvad õpilased täiendavad küsimused, mis neid huvitavad, ning alustavad teema üle arutelu. Seejuures otsitakse vastuseid kirjandusest ja veebist, pakutakse oma ideid, hinnatakse kaaslaste ideid jne. Lõpuks jõutakse sellise arutelu käigus uute teadmisteni. Ma peaks selle kohta meetodite sektsiooni ühe materjali tegema :)
PILOT aitab õpetajal teemat sisse juhatada ja esialgseid uurimisküsimusi püstitada: http://lemill.net/content/pilots/kosteikko-maan-ja-veden-valissa/
Uuriva õppimise ingliskeelne tutvustus ja skeem on ka siin: http://www.helsinki.fi/science/networkedlearning/eng/delete.html#pi
2) Avaldatud materjalid, meetodid ja vahendid tekkivad automaatselt Sinu portfooliosse.
3) Seda vistutamise probleemi pean uurima.
Ma tänan täiendava info eest. Egas muidu öelda, kogu elu õpid ,.... Alati on midagi juurde õppida. Jään elevusega uusi ülesandeid ootama.
Postita kommentaar